søndag 10. januar 2010

Stilla og nytt stativ!



1001-0234 Winter river
Originally uploaded by Leo-Avalon
I dag tok jeg meg en tur til Stilla, begynnelsen til Maridalen. Det er bare så vakkert der nå om dagen, og veldig kalt. Elva er åpen et lite parti, og der er det en mengde ender. Så i dag ble det landskap som dette bildet og andebilder.
Jeg takker for de råd jeg fikk når det gjaldt kjøp av stativ. Det jeg endte opp med var et solid Manfrotto stativ med kulehode. Og det funket i kalt vær. Det fine med stativet er at man kan ta beina så langt ut at kameraet kommer helt ned på bakkenivå. Det kan være fint ved makrofotografering eller som i dag tette andebilder. Tror jeg kommer til å bli fornøyd med dette.

1 kommentar:

Ord og bilder sa...

Stilla brukte vi som badeplass av og til når jeg bodde i Oslo..
Maridalen og elva er et stort pluss for Oslo!
Brukte ofte å ta turer innover Maridalen..brått var en på lande!

Ha en fin uke!

Monika