søndag 3. januar 2010

1001-0032 Sitta europaea, Eurasian Nuthatch, Spettmeis

Juleferie og fuglefotografering henger sammen, noen blinkskudd har det blitt. Legger bilder ut på flickr og kommer til å fortsette med det fremover. Jeg har et håp om å kunne ta et bilde hver dag dette året, men om alle blir lagt ut det vet jeg ikke. Naturligvis blir ikke dette bare naturfoto, for jeg må fotografere der jeg er og det er vel mesteparten i byen.
Flickr er forøvrig en verdensomspennende fotoside, den største tror jeg faktisk, hvor det legges ut utrolig mange flotte bilder, og tiden går rimelig fort når man setter seg ned og studerer bildene. Det er som å være på reise hele tiden, til fjernere himmelstrøk og til nære områder.
På denne siden er det mye å kikke på. Explore

3 kommentarer:

Mats Andersson sa...

Vackert!

/Mats

och grattis ...

Geir Ole sa...

Flott bilde!!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg