tirsdag 5. august 2008

Null observasjon av elg


Vi har forflyttet oss til Trysil siste uka i ferien, til elgens rike, alle naboer rundt oss sier at det er veldig mye elg i år, ingen multer, men masse elg. Jeg hadde mest lyst på multene, men etter et par times gange uten å finne så mye som en eneste bær, der jeg alltid har funnet tidligere tenker jeg ok, naboene har vel rett, ingen bær i år. I hvertfall ikke her. Derimot elg, joda en amatør naturfotograf som meg har jo lyst på bilde av elgen, så jeg kjører bil til stedet de påstår at elgen er og sitter og glaner på et hogstfelt i tre timer. Da er klokken blitt elleve om kvelden og jeg ser ingenting, ikke elgen heller, jeg har i det minste gjort et forsøk. Litt humoristisk, men skuffet vender jeg tilbake til to barn som er veldig spente på om jeg fikk noe bilde, men nei min bildebrikke er tom for elg.
Her er et kjedsomhetsbilde fra elgmeditasjon NULL:

Ingen kommentarer: