søndag 8. juni 2008

Idéer og realisering

Dagene går og det har blitt lite med skriving på bloggen. Ikke har jeg vært flittig til å legge inn bilder på foto.no heller, men likevel selv om jeg ikke har vært så aktiv på nett, har jeg mange tanker i hodet, mange ideér og gjør faktisk en del på PC likevel. Den siste tiden har jeg tenkt mye på å produsere egne postkort som man kunne prøve å selge. Så jeg har brukt Photoshop og gjort diverse forsøk på å designe noe selv. Nå har jeg kommet frem til et postkort i A6, og så tenker jeg på vegen videre, skal jeg bare sende det inn til et trykkeri, spandere de pengene, ta dem så med meg til diverse butikker, bensinstasjoner, o.s.v. for å få dem solgt. Det er denne siste biten som er terskelen. Det handler nemlig om å våge. Det å ha tro på eget produkt og tro på seg selv, tørre å vise frem det man har, tørre å selge seg selv, tørre å ta steget. Og det er der jeg er nå. Nå sitter jeg med et produkt og flere ideér i hodet og begynnende arbeid lagret på PC`n. Jeg er en 45 år gammel amatør, kvinne, mor, 100% arbeidende, og har lyst til å selge postkort. Jeg kan ikke ta disse oddsene mot meg, men heller snu de og si at jeg har erfaring som jeg har opparbeidet meg gjennom mange år i arbeidslivet, jeg har en hobby som jeg er så heldig å få drive med, og jeg har lyst til å gjøre noe mer ut av det. Det er nå jeg skal gripe sjangsen til det.

Ingen kommentarer: