mandag 14. juni 2010

Mye skjer, to bilder fra sist uke

Det skjer så mye hele tiden at jeg har vært nødt til å nedprioritere bloggingen den siste tiden. Heldigvis er det veldig mye hyggelig som har skjedd. Alt fra å være med datteren min på telttur i Lillomarka og korpsstevne på Abildsø til å komme seg til tops på Prekestolen i Rogaland. Pluss en god del ting til som jeg ikke behøver å kjede dere lesere med.
Her er to bilder fra sist uke, en stor opplevelse å være på toppen av Prekestolen, noe luftig kan man vel si, jeg turde ikke å gå ut på tuppen der.
En stor opplevelse var det også torsdag kveld, da vi var på grillfest på Jørpeland sammen med Sjøkartverket og en av mine bilder ble overlevert som gave fra Statens kartverk Oslo.

Prekestolen (11.06.2010)


Overrekkelse av gave til Sjøkartverket fra Statens kartverk Oslo
Kjempe gøy, og stor takk til min arbeidsgiver for at de valgte et bilde fra meg. Bildet kan beskues nøyere her.

Ingen kommentarer: