tirsdag 1. september 2009

Mitt liv i september

Starter opp en ny serie i dag med bilder fra september, maks tre bilder for hver dag som skal gi en beskrivelse av steder jeg befinner meg. Det kan jo bli en utfordring, og serien skal gjenspeile det daglige livet jeg lever. Kanskje vises flere bilder per dag også. Dette blir ikke rene naturbilder, men heller en skildring fra dagliglivet anno september 2009.

Jeg starter ut med kommunebesøk i Skiptvet kommune i Østfold:







Skiptvet er en liten idyllisk landbrukskommune sånn midt i Østfold. Jeg beveget meg gjennom buktende jorder, hvor kornet var tresket. Kuer som gresset på jordlapper, hvitmalte hus og røde låver. Kommunehuset var ikke stort og gigantisk, men den rake motsetning lite, intimt og veldig hyggelig. Bak kommunehuset lå et gammelt bygde tun, og stedet er utrolig sjarmerende.
Vil du lese mer om Skiptvet kan du gå inn her.

Ingen kommentarer: