søndag 15. juni 2008

Eksperimentelle uskarpe

I forrige artikkel snakket jeg om å nærme seg selv med fotograferingen, og mine siste utskeielser med eksperimentering av å fotografere og bevege kameraet. Legger ut noen bilder fra mine eksperimenter her.

Blomstrende gressløk

Dette bildet ble til i hagen, jeg var veldig fascinert av den blå fargen mot alt det grønne. Det er blomstrende gressløk.

Blomstrene gressløk og prestekrage

Det er fargene som fasinerer meg og kombinasjonen gressløk og prestekrage. Dette blomsterbedet finnes det ikke orden på, men det er mye som vokser og gror der.

Rabarbra og epletrær

I min hage er det rabarbra og epletrær, de to blomstrende stilkene på hann rabarbraen vises her, og stammene på to epletrær. Tenk at en hage midt i Oslo kan romme så mye. Jeg blir mer og mer glad i denne hagen ettersom årene går.



Ingen kommentarer: