søndag 4. januar 2009

Oppdatert hjemmeside

I kveld har jeg oppdatert hjemmesiden www.elibragerphotography.com. Jeg har lagt inn nye bilder, og endret på layouten. Ved et årsskifte får man lyst til å endre på både det ene og det andre. Jeg var fornøyd med den gamle logoen også, men følte at den kanskje ble litt kjedelig i lengden, vel jeg har bare valgt en ny mal, og har det samme systemet, så får vi se om den blir like kjedelig om et år. Det er viktig å ha en god hjemmeside, det er på en måte ansiktet utad, selv for en hobby fotograf som meg. Det er også viktig at det skjer litt forandringer i ny og ne på en hjemmeside, ellers går folk lei av å se på den. Oppdatering og ajourhold er kjempe viktig!

Her er et abstrakt bilde (også på hjemmesiden) tatt i Trysils dype skoger..... og der finnes mye rart.....

Ingen kommentarer: