tirsdag 30. desember 2008

Fremdeles kalt

Det er fremdeles rundt 16 minus her i Trysil. Måtte likevel ut en tur i dag å ta noen bilder av pippen. Ulltøy, boblejakke og en vinterpose som skal holde flere minusgrader ute ble løsningen pluss to balaklavaluer. Så ut som jeg minst var på norpolen. Likevel noen bilder ble det.
Denne foringsplassen er rett utenfor huset, og i skygge på denne årstiden. Det har jeg blitt lei av og har begynt å fore inne i skogen ved en stor myr. Der la jeg ut mat i dag. Jeg hang ut ei kokosnøtt med fuglemat i der i forigårs, denne var ikke blitt rørt ennå, men da jeg kom dit i dag fløy det opp en stor fugl litt foran meg, det gikk så fort, og jeg aner ikke hva slags fugl det var, den fløy inn i skogen. Skal bli spennende å se om jeg får noe ut av denne plassen. Jeg burde også skaffet meg et skjul av en eller annen sort, skal se etter noe når jeg kommer til byen igjen til uka.
Her er et par bilder fra i dag.


Kjøttmeis
Granmeis
Kjøttmeis

Ingen kommentarer: