lørdag 22. november 2008

Bok på Blurb

Har jobbet med en bok den siste tiden for hovedsaklig å få en del av bildene tatt i 2008 ned på papir. I boka er det også fire dikt skrevet av kjente diktere om de forskjellige årstidene. Jeg har laget lignende bøker tidligere også, men da mer som album for meg selv. Nå bestemte jeg meg for å prøve Blurb, og det skal bli spennende å se resultatet. Vel, nå ligger den altså ute på Blurbs salgsted og der kan man se de første 15 sidene. Håper noen stikker innom og kikker, og kanskje også kjøper.


gjennom mine øyne
By av Eli Brager

3 kommentarer:

Lars Andreas Dybvik sa...

Hei! Sjekk biofoto.no, håper du syns det er greit :-)

Eli sa...

Kjempe flott, nå ble jeg veldig glad!
Tusen takk!

Anonym sa...

Hei Eli!
Boka ser fin ut! Kunne bare se begynnelsen og ikke hele boka, men det jeg så var bra. Dessuten en stor takk for dine fine ord i fliken av boka. :)