lørdag 25. oktober 2008

Lek med vann

Endelig en dag hvor jeg har fått noen timer for meg selv, med hunden og kamera. Det var jammen på tide. Veien gikk opp til Skar i Maridalen, hvor jeg gikk opp til Øyungen. Det renner en vilter elv fra Øyungen og ned i Maridalsvannet, denne fulgte jeg hele tiden, og den bød på mange flotte muligheter for kreativitet med kamera. Det ble vann i fokus, rennende vann. Ellers var trærne omtrent tomme for løv, og senhøsten har satt sitt tydelige preg på landskapet, men bilder kan man skape likevel, kanskje enda mer spennende motiver nå. Bildet er i farger, men får en nesten monokrom effekt, her har jeg brukt to graderingsfiltere på hverandre, pluss at det var overskyet og noe dunkel stemning. Lukkertiden er flere sekunder og blender var på minste blenderåpning. Det er vanskelig å sette tittel på et slikt bilde, men bildet vekker følelser i meg og engasjerer meg. Engasjerer bildet deg?




Ingen kommentarer: