onsdag 1. oktober 2008

Fargenes spill

Det er et sterkt fagespill om høsten, nå var flere trær, spesielt rogna veldig rød. Grønt og rødt med litt gult om hverandre. Prøvde meg litt på å fotografere og samtidig bevege kameraet. også her bør det tenkes på komposisjon, det er ikke bare å bevege kameraet uten mål og mening, men prøve å få frem en bevegelse samtidig som det bør stemme komposisjonsmessig og at fargene skal sitte. Det er ønskelig å få frem noe abstrakt, noe spennende i det man fotograferer, noe som vil fenge de som ser bildet. Det bildet jeg legger ut nå ble et slikt bilde synes jeg, for det viser seg faktisk noe spennende i bildet, hvis man titter nøye etter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette liker jeg - så konkret at det blir abstrakt:) Jeg liker det abstrakte som fremdeles holder fast ved det konkrete utgangspunktet.