søndag 31. august 2008

Endelig Grövelsjöen

I dag dro jeg fra Trysil oppover Engerdalen til Drevsjø, over til Elgå og inn i Sverige. På Drevsjø kom jeg over tamrein, tre flokker som beitet langsmed veien, det var mange av dem. Bare synd jeg ikke har klart å få bildene inn på PC i kveld, det programmet jeg bruker skjærte seg. Det er jo typisk når det alltid har gått glatt tidligere. Det virker som når man skal på kurs eller lignende så har ting en tendens til å gå i stå. Vel, heretter skal jeg ta bildene i jpg, eventuelt NEF og jpg, da får jeg i hvertfall lest dem uansett hvilket program jeg bruker. Det er jo ikke slikt trøbbel jeg vil ha nå, det er det å skape bilder jeg vil konsentrere meg om denne uken, og ikke program trøbbel.

Uansett, starten har vært veldig bra, god middag, og et flott introduksjonsmøte. Vi hadde en presentasjonsrunde, vi er 20 deltagere og en lettere blanding av mennesker. Alle like spente og med store forhåpninger om å lære mye denne uken. Flest svensker, det er nok bare jeg som er norsk og Terje da, men han snakker svensk, eller svorsk og kanskje bare norsk :)

Så nå er jeg spent på morgendagen, da skal vi ut på tur til Storsäternfallet. Håper været blir bedre enn det har vært i dag.

Så får jeg håpe at det kommer bilder her på bloggen i morgen kveld.

Ingen kommentarer: