torsdag 31. januar 2008

Ny hjemmeside og enda mer......

Jeg har jobbet voldsomt i det siste med min egen hjemmeside. Den finner du her: http://www.elibragerphotography.com/ Det er bare så flott å ha fått seg en helt egen side. Det blir på en måte et helt personlig sted hvor man kan vise frem bildene sine.
Jeg håper at siden blir godt mottatt, og jeg setter stor pris på om dere som ser på den også skriver en kommentar gjennom kontaktinformasjonen. Så kan jeg legge den ut på visitor book.
Så har jeg også tenkt at jeg kan prøve meg på litt salg også. Derfor har jeg startet et eget galleri på Imagekind. Det kan være spennende å se om man får noe respons eller ikke. Foreløpig er det ikke mange bilder som ligger der, men jeg håper jo at jeg også der får en brukbar samling. Velkommen til Imagekind.

Ingen kommentarer: